عینک های آفتابی همگی از یک داستان منشا می گیرند. همه در ابتدا دارای یک اصول بودند و آن اصول را ریبن ایجاد کرد. شرکتی عظیم و توسعه یافته در کشور ایتالیا که در دهه ۴۰ قرن بیستم ساخته شد. این برند بزرگ پایه گذار بسیاری از مدل های عینک امروزی است. در واقع اگر به دنبال اصالت هستید پس عینک آفتابی ریبن بهترین گزینه ممکن می باشد.

عینک های دودی مردانه ریبن

عینک های ریبن را معمولا با نوع آفتابی آن می شناسند. دلیل آن، آغاز فعالیت این برند در زمینه عینک های آفتابی مردانه است. یعنی چیزی که مدت ها پیش به طور آزمایشی عرضه شد، هنوز هم بر سر زبان هاست. عینک های دودی مردانه Rayban از بهترین و ایده آل ترین دیزاین ممکن برخوردار هستند. در نظر گرفتن پهنای صورت مردان، طول دسته های بلند و داشتن عدسی های متناسب با روحیات مردانه از ویژگی های بارز این محصولات است.

عینک آفتابی ریبن مدل RB2140 wayfarer

ریبن یکی از شناخته شده ترین ها برای انتخاب آقایان است. به نحوی که خود، یک نماد با کلاس بودن و البته جنتل من بودن برای آقایان محسوب می شود. به طور معمول عینک های مردانه ریبن، حالت خمیده هستند. یعنی دو عدسی و پل بین آنها به صورت خمیده شکل هستند. طراحی که معمولا با نام ریبن شناخته خواهد شد.

 

عینک های دودی زنانه ریبن

از نظر ظاهری و حالت، عینک های ریبن مانند دیگر برندها، یک سری از ویژگی های ظاهری و معمول خود را به طور جدا در نظر می گیرد. یعنی پهن بودن فریم و عدسی آن، ضخیم بودن و کوتاهی دسته و همچنین رنگ عدسی، در مدل های زنانه در نظر گرفته شده است. البته این متد، در همه مدل های عینک لزوما وجود نداشته و در برخی از موارد، کمی قواعد بهم می ریزد.

در مجموع این قواعد تا حدود زیادی حتی گاها در برخی از عینک طبی زنانه نیز رعایت می شود. طبیعتا تنوع در انواع مدل زنانه و دخترانه نه تنها در برند ریبن، بلکه در تمامی برندهای دیگر نیز رعایت می شود.

 

عینک های آفتابی یونیسکس ریبن

همیشه قرار نیست که عینک ها را به دو دسته کلی تقسیم کنیم. یعنی در دو حالت زنانه و مردانه. بلکه گاهی اوقات یک مدل عینک خاص را می توان هم برای خانوم ها و هم آقایان در نظر بگیریم. برای همین یک سبک جدید از عینک اختراع شد که قابلیت استفاده هر دو جنسیت از آن فراهم شد. این عینک ها به اصطلاح یونیسکس نام دارد که به معنای جنسیت مشترک می باشد.

برای همین هیچ مشکلی در استفاده از آن برای خانوم ها و آقایان وجود ندارد. عینک های آفتابی یونیسکس ریبن دارای طرفداران زیادی است که به دلیل قابلیت ست کردن آن بین زوجین می باشد. شما در اینجا می توانید چندین مدل از این نوع عینک ها را مشاهده کنید.

مدل های تخفیف دار ریبن

بسیاری از افراد شاید به دلایلی همچون دو دل بودن و یا عدم تواتایی در تصمیم گیری قادر به انتخاب یک عینک خاص نیستند. برای همین معمولا دوست دارند که از روی محبوبیت یک عینک تصمیم خود را بگیرند. مجموعه اپتیک محمد بنا بر سابقه طولانی که دارد، لیست برخی از عینک های آفتابی تخفیف خورده و البته محبوب ریبن را در زیر به نمایش می گذارد. این مدل ها همگی نه فقط بر اساس میزان فروش زیاد، بلکه به دلیل رضایت مشتریان بعد از استفاده از عینک تعیین شده است.

پارامترهای زیادی در این رضایت می تواند تعیین کننده باشد. یکی از مهم‌ترین آن ها، حفظ کردن کیفیت محصول بعد از استفاده طولانی است. چیزی که باعث می شود هر مصرف کننده ای به دنبال آن باشد. بنابراین شاید بتوان برای این محصولات از لفظ با کیفیت‌ترین ها نیز استفاده کرد. در هر صورت این انتخاب توسط مشتریان صورت گرفته و از نگاهی دیگر به آنها نگاه می شود.

 

قیمت و ویژگی های عینک اصلی ریبن

یکی از فاکتورهایی که باعث می شود هر مصرف کننده ای به دنبال یک برند خاص باشد، ویژگی های همیشگی محصولاتش است. تصور کنید در چندین سال قبل عینک آفتابی ریبن با قیمت ارزان را خریداری کرده باشید. اما حالا تصمیم دارید که یک مدل جدیدتر را از همان برند تهیه کنید. آیا با اطمینان بالا نسبت به کیفیت عینک جدید نیز خرید را انجام می دهید؟ قطعا بله همین طور است. زیرا برند ریبن قبل‌تر نیز این کیفیت را تضمین کرده است.

محصولات برند ریبن همگی دارای ویژگی های خاصی هستند که مهم‌ترین آنها قابلیت فیلتر کردن اشعه های مضر خورشید تا 98 درصد است. در واقع یکی از مزیت های برند ریبن این است که هم دارای زیبایی بالا است و هم از نظر حفظ سلامتی بسیار خوب عمل می کند. این دو ویژگی در کنار کیفیت بالای محصولات باعث می شود که ریبن به انتخاب بسیاری از افراد تبدیل شود.

ریبن، تخصصی ترین برند عینک سازی دنیا

برند ریبن بر خلاف اغلب شرکت هایی که امروزه در حوزه عینک سازی فعالیت دارند، کار خود را با حوزه تخصصی عینک سازی آغاز کرد. حتی امروزه نیز هیچ فعالیتی جز ساخت عینک های مختلف ندارد. این در حالی است که بیشتر شرکت های دیگر عینک سازی معمولا به صورت چند منظوره هستند. یعنی هم در حال ساخت محصولات غیر عینک و هم عینک هستند. برای همین نمی توانیم چندان انتظار زیادی را از آن ها داشته باشیم.

در مجموع اگر بخواهیم اصالت و حوزه تخصصی را در زمینه عینک پیدا کنیم، می توانیم آن را در عینک ریبن پیدا کنیم. تخصصی کار کردن یک شرکت عظیم در یک حوزه کاری، باعث پیشرفته‌تر شدن هر چه بیشتر محصولات آن برند می شود. برای همین ریبن هیچگاه از ریل اصلی خود خراج نشده و همیشه با عرضه محصولات بهتر سبب سورپرایز بیشتر مشتریان دائمی خود می شود.

تضمین اصلی بودن محصولات

یکی از چالش هایی که همه مصرف کنندگان عینک های آفتابی دارند، پیدا کردن یک محل معتبر برای ضمانت کالا است‌. به طوری که شاید این موضوع، همه چیز را تحت تاثیر قرار دهد. در واقع در برخی از موارد با وجود پسندیدن یک مدل خاص از این عینک ها اما کاربر نمی تواند تضمینی بابت اصالت عینک دریافت کند. همین موضوع سبب می شود شما نتوانید با خیالی راحت به دنبال عینک مورد علاقه خود باشید.

ما می توانیم این مژده را به شما بدهیم که در سایت اپتیک محمد هر گونه تضمین قبل و یا بعد از خرید عینک آفتابی ریبن به صورت کامل وجود دارد. شما عزیزان کافی است که محصول مورد نظرخود را انتخاب کنید. سپس در صورت لزوم جهت اطمینان با ما در تماس باشید تا تضمین های لازم را ارائه دهیم.