راهنمای خرید عینک آفتابی

پرادا، بهترین عینک ایتالیا

بهترین عینک ایتالیا

زمانی که صحبت از ایتالیا می شود، ناخودآگاه، به یاد برند ریبن یا گوچی خواهیم افتاد. اما با کمی توجه بیشتر، متوجه می شوید که برندهای دیگری هم برای خودنمایی در ایتالیا وجود دارد. شاید باور نکنید اما محصولات پرادا حالا جزو بهترین عینک ایتالیا محسوب می شود.

این فروش بیشتر، هر روزه در حال پیشرفت است و حالا به یک رقیب جدی برای رقبا محسوب می شود. اگر تا حالا دقت چندانی به آن نداشتید، همراه ما باشید تا اطلاعات کاملی در اختیار شما قرار دهیم.

پرطرفدارترین عینک در ایتالیا

کشور ایتالیا از قرن های گذشته تا به حال، جزو کشورهای پیشرو در مد بوده است. از کت و شلوار گرفته تا اکسسوری های مختلف دیگر. تا جایی که وقتی حرف از مد و زیبایی می شود، نام ایتالایی ها به زبان می آید. اما حالا سوال اینجاست که بهترین عینک در ایتالیا کدام است؟

حالا با توجه به فروش بیشتر، استقبال مصرف کنندگان و محبوبیت رو به رشد، پرادا را می توان به عنوان جدیدترین عینک ترند در ایتالیا دانست. البته شاید هنوز هم بسیاری از افراد، این موضوع را قبول نداشته باشند. اما به هر حال بخش بیشتر توجهات به این برند مربوط می شود.

درباره پرادا

برند پرادا از حدود ۲۵ سال گذشته تا حالا، در ایتالیا توانسته به تولید عینک آفتابی خود ادامه دهد. این تولید مداوم و بی وقفه، ناشی از کسب رضایت مشتری بالایی است که در سال های گذشته رقم خورده است. البته تاریخ و قدمت پرادا به سال های خیلی قدیمی تر مربوط می شود. اما تولید عینک پرادا از اواخر قرن گذشته شروع شد. به هر حال، حالا و بعد از گذشت سال ها، پرادا را جزو برترین ها در ایتالیا می دانند.

مزایای عینک های پرادا

هر عینک و به طور کلی هر محصولی، دارای ویژگی های خاص خودش است. پرادا و محصولات آن هم از این قاعده مستثنی نیستند و ویژگی هایی دارند که خریداران را به خرید متقاعد می کند. این برند، دارای چند ویژگی مهم است که در ادامه، آنها را بررسی می کنیم.

کیفیت اصل ایتالیا

یکی از بزرگترین مزیت های عینک پرادا، این است که دارای کیفیت اصلی ایتالیا است. ما همگی از این کشور، خاطره محصولات با کیفیت را داریم. نه فقط برای یک عینک یا اکسسوری، بلکه برای تمام محصولاتشان ما کیفیت خوبی را تجربه کردیم. به طور مثال زمانی که یک عینک به زمین بخورد، ما احتمال شکستگی زیادی می دهیم. این در حالی است که برای این محصولات، احتمال شکستگی بسیار ضعیف است.

این داستان کیفیت، به حدی جدی است که اغلب خریدارانی که شناخت کافی از این برند ندارند، صرفا بخاطر ایتالیایی بودنش آن را انتخاب می کنند. البته این انتخاب، برای تمامی عینک های ایتالیایی صدق نمی کند. اما به هر حال پرادا تا اینجا توانسته که این لقب را به خوبی حفظ کند‌.

قیمت مناسب و فروش بیشتر

سیاست شرکت پرادا بر این اساس می چرخد که محصولاتش را با قیمت مناسبی عرضه بازار کند. این در حالی است که بسیاری از رقبای آن، همان کیفیت را با قیمت هایی بسیار بیشتر به دست مشتری می رسانند. همین موضوع باعث شده که مصرف کنندگان، استقبال بهتری داشته باشند.

البته این اختلاف قیمت، چندان هم با برندهای رقیب اختلاف زیادی ندارد. اما به هر حال یک تفاوت محسوسی میان پرادا، گوچی، ریبن و غیره وجود دارد. کافی است که یک مصرف کننده یک بار از یک مدل خاص پرادا، استفاده کرده باشد. با این شرایط، احتمال خرید برندی دیگر بسیار ضعیف خواهد بود.

طراحی فریم اصیل

فریم هر عینک،‌ حکم قالب و شکل اصلی آن را دارد و برای زیبایی آن بسیار مهم است. برای همین، پرادا سعی کرده تا فریم‌ های اصیل و پرطرفدار را طراحی کند. ساختار و دیزاین قالب عینک های آفتابی پرادا، اغلب به صورت کلاسیک و اصیل ایتالیا است. با همان سبک و سیاق همیشگی و البته ارتقا یافته که تقریبا هر خریداری، عاشق آن است.

البته این موضوع را هم فراموش نکنید که طراحی فریم، یک مسئله سلیقه ای است. اما به هر حال از آنجایی که سابقه این سلیقه، بسیار درخشان است، پرادا سعی کرده که همان سنت های قبلی را حفظ کند.

رنگبندی های عدسی

بعد از دیدن فریم، رنگ عدسی عینک است که نظر شما را جلب می کند. رنگ های عدسی پرادا، دارای همان اصالت همیشگی هستند و افراد با تجربه در زمینه استفاده از عینک، حتما آنها را می پسندند. بنابراین، اگر به سبک کلاسیک علاقه مند هستید، احتمالا از این سبک طراحی لذت می برید.

البته برای هر برندی با هر نوع سیاست های طراحی، استثنا هم وجود دارد. به طوری که می توانید مدل هایی پیدا کنید که که دارای دیزاین و رنگ های عدسی متفاوتی باشند. مثلا یک عینک با فریم گربه ای و رنگ عدسی سبز هایلایت که کاملا متفاوت با تاریخچه پرادا می باشد.

پرادا بهتر است یا ریبن؟

حالا با وجود این تفاسیر و داشتن یک سری اطلاعات اولیه، ما شاید بتوانیم به یک نتیجه مهم برسیم. اینکه واقعا عینک ریبن بهتر است یا پرادا؟ برای این کار، ما مقایسه یک سری معیار ها را در نظر گرفتیم که بر اساس آنها می توانیم به نتیجه نهایی برسیم.

بهترین عینک در ایتالیا

ریبن

  • طراحی فریم ۴.۷
  • تنوع عدسی ۴.۸
  • کیفیت ساخت ۴.۸
  • تنوع در طراحی ۴.۲
  • ماندگاری و دوام ۴.۹

پرادا

  • طراحی فریم ۴.۵
  • تنوع عدسی ۴.۸
  • کیفیت ساخت ۴.۹
  • تنوع در طراحی ۴.۵
  • ماندگاری و دوام ۴.۸

با مقایسه این آمار به این نتیجه می رسیم که برند پرادا با اختلاف کمی، بهتر از ریبن عمل می کند. این یک موضوع طبیعی است و نمی توان ریبن را دست کم گرفت. زیرا حالا به جرات می توان گفت که این دو برند، جزو بهترین عینک های آفتابی ایتالیایی دانست. موضوعی که بسیاری از افراد، نسبت به آن مطمئن هستند.

افزایش فروش جهانی

شاید در کشور ایتالیا، آنقدر برندهای عینک سازی افزایش پیدا کرده که دیگر جایی برای سوزن انداختن نیست. اما خب در میان این انبوه برندها، هنوز هم بعضی ها حرف اول را می زنند. پرادا برگرفته از فناوری اصل ایتالیا، حالا به تمام کشورهای دنیا عرضه می شود‌. استقبال مصرف کنندگان و اطمینان وارد کنندگان از تضمین فروش، مهم ترین دلیل این صادرات می باشد. به طوری که حالا در سرتاسر دنیا، می توان عینک آفتابی مردانه و زنانه پرادا را خریداری کرد.

شخصیت های معروفی که از عینک پرادا استفاده می کنند

در درنیای اکسسوری ها، این شخصیت های معروف هستند که یک برند را معتبر می کنند. برای پرادا نیز همین موضوع صدق می کند و برخی از افراد معروف هستند که از آن استفاده می کنند. یکی از شخصیت هایی که از عینک پرادا استفاده می کنند، تام هالند است. تام هالند جزو معروف ترین بازیگران ترند در هالیوود آمریکا است.

البته بجز این شخص، افراد معروف دیگری هم هستند. کندال جنر، مدل معروف آمریکایی، کودی اسمیت بازیگر استرالیایی و دامسون ادریس بازیگر انگلیسی نیجریه ای، از شخصیت های ترند دنیا هستند.

کلام پایانی

شاید هیچ وقت نتوانیم یک برند را به عنوان برترین در ایتالیا معرفی کنیم. اما اینکه پرادا در حال حاضر، به عنوان بهترین عینک ایتالیا شناخته می شود، شکی نیست. بنابراین اگر به دنبال اکسسوری هستید که در اوج خودش است، می توانید پرادا را انتخاب کنید. برندی که در آینده حرف های بیشتری برای گفتن دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *