خانه » فروشگاه » عینک آفتابی برند میباخ مدل THE LINERTII

عینک آفتابی برند میباخ مدل THE LINERTII

4,845,000 تومان

شناسه محصول: THE LINERTII دسته:
رنگ فریم

طلایی

رنگ عدسی

آبی هایلایت

برند

عینک میباخ

سلامتی چشم انسان برای هر شخص، بسیار اهمیت دارد. یکی از دشمن های این سلامتی، نور آفتاب است. بنابراین نیاز به یک عینک آفتابی بسیار خوب داریم. عینک میباخ یکی از بهترین گزینه های ممکن برای خرید است. یک عینک آفتابی با کیفیت و البته طراحی مناسب برای اینکه بتوانید از بودن زیر نور خورشید لذت ببرید. اگر در مورد این برند، شناخت کافی ندارید، ما تمام اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهیم.

تاریخچه و کشور سازنده

اگر در مورد اصالت و تاریخچه صحبت کنیم، قطعا نام میباخ را می توانیم جزو نتایج اول ببینیم. عینک میباخ در قرن نوزدهم و در شهر اشتوتگارت کشور آلمان ساخته شد. بنابراین از نظر قدمت و اصالت، قطعا حرف اول را می زند.

در طول این سال ها، تنوع محصولات خود را به حد بسیار زیادی رساند و حالا در کشورهای سراسر دنیا، محصولات خود را عرضه می کنند. البته از نوع مدل های عینک ارزان آن نیز وجود دارد. اما به هر حال محصولات اصلی، هنوز هم همان کیفیت اصلی خود را حفظ کرده است.

انواع محصولات میباخ

تمامی عینک های دنیا، مانند سایر محصولات دیگر دارای تفاوت در طراحی جنسیت هستند. برای همین میباخ نیز انواع مدل های مختلف را به صورت زنانه، مردانه و یونیسکس عرضه می کند. تمامی این محصولات، تنها از نظر ویژگی های ظاهری با هم متفادت هستند. هیچ گونه تفاوتی از نظر کیفیت ندارند.

مدل های زنانه و دخترانه

برای خانوم ها همیشه طراحی و زیبایی، حرف اول را می زند. به ویژه اینکه اگر این طراحی همراه با کیفیت بالایی باشد. خوشبختانه عینک آفتابی زنانه و دخترانه میباخ به طور کامل به این موضوع اهمیت داده است. طراحی فریم محصولات میباخ در میان رقبای خود حرف اول را می زند.

فریمهای زنانه این برند، دارای ظرافیت بسیار خوبی هستند. نازک و همراه با استایل مدرن که به صورت هر خانم خواهد نشست. بنابراین اگر می خواهید که یک عینک لاکچری زنانه با ظاهری جذاب را داشته باشید، حتما از این مدل ها دیدن کنید.

مدل های مردانه و پسرانه

برای آقایان هم نیاز به یک عینک با طراحی خاص و مدرن نیز وجود دارد. هرچند کم، اما به هر حال میباخ برای تمامی سلیقه های مردانه و یا پسرانه، حالت های خاصی طراحی کرده است. البته در اغلب مدل های مردانه، دیگر خبری از دسته و فریم ضخیم نیست. بجای اینکه ضمختی و خشونت در طراحی را لحاظ کنند، یک ظرافت از نوع مردانه در عینک ها وجود دارد‌.

مدل های یونیسکس

اگر هدف شما ست کردن عینک با همسر و یا پارنترتان است، بهتر است که هر دو از یک مدل استفاده کنید. عینک های یونیسکس میباخ به شما این اجازه را می دهند که بدون توجه به جنسیتی که دارید، از آنها استفاده کنید. بنابراین دیگر نیازی به خرید یک مدل مجزا نیستید و هر دو می توانید آنها را به چشمانتان بزنید.

این کار، چند ویژگی مهم دارد که مهمترین آن، صرفه جویی اقتصادی می باشد. یعنی با خرید یک عینک یونیسکس، هزینه ای بابت تهیه همان مدل از جنس مخالف نمی پردازید. همچنین قابلیت ست کردن نیز خواهد داشت که خود این موضوع کاربردهای خاص خودش را دارد.

گارانتی و خدمات پس از فروش

برای اینکه یک خرید با خیال راحت تری داشته باشید، بهتر است که عینکی را انتخاب کنید که گارانتی داشته باشد. داشتن ضمانت و خدمات پس از فروش برای یک عینک، بهترین چیزی است که می توانید پیدا کنید. ما مفتخر هستیم که تمامی محصولات میباخ را همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر عرضه می کنیم.

یکی از مهترین این خدمات، مرجوع کردن کالا تا ۷ روز پس از خرید است. بنابراین در صورت بروز مشکل در حین ارسال و یا عدم دریافت آن، ما سریعا مشکل شما را حل می کنیم.

قیمت محصولات

با در نظر گرفتن تمام ویژگی هایی که از برند میباخ می شناسیم، می توانیم بازه قیمتی مدل های آن را تشخیص دهیم. قیمت عینک های میباخ چیزی در حدود ۳ میلیون ۶۰۰ هزار تومان تا ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است. این قیمت بر اساس تابستان سال ۱۴۰۳ می باشد و ممکن است که در آینده تغییر کند.

البته اگر کیفیت و ویژگی های این برند را با سایر برندهای دیگر مقایسه کنیم، متوجه ارزش خرید بالای آن می شویم. در حالی که احتمالا با همین بازه قیمتی، نمی توانید یک محصول با این کیفیت از برند دیگر را تهیه کنید.

کیفیت و ماندگاری

بسیاری از افراد با خرید یک عینک، قصد دارند که مدت زمان طولانی از آن استفاده کنند. برای همین هنگام خرید، کیفیت و میزان ماندگاری محصول را نیز به خوبی بررسی می کنند. خبر خوب این است که کیفیت اجناس میباخ، کاملا به اثبات رسیده و شما می توانید آن را با یک خیال راحت سفارش دهید.

البته این اثبات تنها از طریق اعتبار و بزرگی به دست نیامده است. بلکه در طول سالیان فعالیت این شرکت، نظرات و بازخوردهای مردم این موضوع را ثابت کردند. بنابراین به نظر می رسد که با کنار هم قرار دادن این معیارها، می توانیم برچسب باکیفیت را بر روی این برند قرار دهیم.

بهترین مدل ها

شاید الان کمی سردرگم به نظر برسید و به خوبی ندانید که کدام مدل را انتخاب کنید. با وجود این که انتخاب کردن در میان این گزینه ها، به طور سلیقه ای است، اما ما شما را راهنمایی می کنیم که بهترین گزینه ممکن را پیدا کنید. پیشنهاد ما برای آقایان، مدل THE MCZ08 و برای خانوم ها مدل Z375 می باشد.

البته دوباره تاکید می کنیم که این مدل ها، صرفا گزینه های پیشنهادی می باشند. تصمیم گیرنده اصلی شما هستید و بهتر است که خود در میان گزینه ها، یک مدل را خاص انتخاب کنید.

تضمین اصلی بودن کالا

یکی از تعهداتی که فروشگاه بزرگ اپتیک محمد دارد، تضمین اصالت و اورجینال بودن عینک ها است. همین تضمین را ما برای عینک اورجینال میباخ نیز خواهیم داشت. بنابراین، نگرانی بابت اصالات این محصولات نداشته باشید و با اطیمنان سفارش خود را تکمیل کنید.

همچنین در صورتی که سفارش خود را ثبت کردید و بعد از تحویل احساس کردید که محصول دریافتی اصلی نیست، آن را به ما اطلاع دهید. ما در سریع ترین زمان ممکن و بدون هیچ قید و شرطی، سفارش را مرجوع خواهیم کرد.

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عینک آفتابی برند میباخ مدل THE LINERTII”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حمل و نقل کالا

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عینک آفتابی برند میباخ مدل THE LINERTII”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی