عینک آفتابی پلیس مدل SPL 113

رنگ فریم

مشکی

رنگ عدسی

مشکی

استاندارد UV400 قابلیت فیلتر کردن اشعه های فرابنفش در نور آفتاب

دارد

جنس فریم

تیتانیوم

مناسب برای بر اساس ویژگی های طراحی و ظاهری، تناسب عینک با یک جنسیت خاص می باشد. منظور از یونیسکس مناسب برای آقایان و خانوم ها به صورت مشترک است.

یونیسکس

مناسب صورت های

متوسط

وزن

فوق سبک

نوع دسته

سیم کشی شده

جنس عدسی

پلی کربنات نشکن

برند

عینک پلیس

عینک‌ های آفتابی زیادی تا به حال طراحی و تولید شدند و توانستند در بازار، جایگاه خوبی کسب کنند. عینک پلیس از جمله عینک های لوکس و به روز در دنیای اکسسوری های امروزی است. برندی که حالا طرفداران زیادی دارد و به یکی از انتخاب های مشتریان تبدیل شده است.

اگر شما هم به برندهای ایتالیایی علاقه مند هستید، احتمالا از مدل هایی که معرفی می کنیم خوشتان می آید. همچنین در ادامه، به معرفی کامل این شرکت می پردازیم.

تاریخچه شرکت پلیس

شرکت پلیس یا Police در کشور ایتالیا و در سال ۱۹۸۳ تأسیس شد. این شرکت، در تولید عینک‌ های آفتابی با طراحی‌ جذاب و با کیفیت بالا تخصص دارد. عینک‌ پلیس اصل به دلیل طراحی‌ خاص، استفاده از مواد با کیفیت و مطابق فناوری روز دنیا، مشهور است.

در سال های گذشته، رفته رفته به میزان فروش این شرکت افزوده شد، تا جایی که حالا به میزان فوق العاده ای در تمام دنیا رسیده است. البته این موضوع فقط تولید و فروش بالا نیست و ناشی از رضایت مشتریان می باشد‌.

قیمت عینک های پلیس

هزینه و قیمت یک اکسسوری بسیار مهم است و پس از انتخاب مدل مناسب از آن برند، اولین چیزی که به آن نگاه می کنید، هزینه است. قیمت عینک آفتابی پلیس، چیزی در حدود 3 میلیون تومان است که نسبت به رقبایی که دارد، مناسب است. البته این مناسب بودن، با در نظر گرفتن کیفیت، طراحی و نکات دیگر است. با در نظر گرفتن همین موارد در برندهای دیگر، به این نتیجه می رسیم که قیمت محصولات برند پلیس، کاملا مناسب است.

تشخیص عینک اصل پلیس

اگر به دنبال تمام ویژگی هایی که گفتیم هستید،‌ پس باید عینک اورجینال را تهیه کنید. برای تشخیص عینک اصلی پلیس از تقلبی چند نکته مهم را در نظر بگیرید. کد سریال، لوگو، بسته بندی، کیفیت ساخت و لنزها را باید به خوبی بررسی کنید تا از اصلی بودن آن مطمئن شوید.

لوگوی برند پلیس باید به‌صورت دقیق و با کیفیت روی دسته عینک حک شده باشد. در عینک‌های تقلبی، این لوگو با کیفیت پایینی حک شده و یا ممکن است که حروف آن به هم ریختگی داشته باشد. در مجموع، کلمه Police باید به‌صورت واضح و کامل روی لنز یا قسمت‌های دیگر عینک درج شده باشد.

البته عینک‌های اورجینال، دارای جعبه‌ای با کیفیت بالا، دستمال تمیزکننده با لوگوی شرکت و دفترچه راهنما هستند. در حالی که در مدل های تقلبی، معمولا از مواد بی کیفیتی استفاده می شود و ممکن است، جزئیات کمتری داشته باشند.

انواع عینک های مردانه و زنانه

هر شخصی قبل از این که به به سراغ بررسی ویژگی های یک عینک برود، به جنسیت آن دقت می کند. بخشی از طراحی محصولات پلیس، به جنسیت آن مربوط می شود. عینک های آفتابی مردانه و زنانه برند پلیس طوری طراحی می شوند که کاملا مطابق با سلیقه همان فرد باشد. برای همین، اصول طراحی برای هر جنسیت که شامل چندین مورد است، به طور کامل رعایت می شود. این ویژگی ها شامل فریم پهن یا باریک، طول دسته، رنگ عدسی و فریم می باشد.

مزایای برند پلیس

اگر قبلا از محصولات پلیس، خرید نداشته اید، پس یا ویژگی های آن هم آشنایی لازم را ندارید. این برند هم مانند هر شرکت و کمپانی دیگری، دارای ویژگی های خاصی می باشد که آن را متمایز می کند. ویژگی هایی به صورت ظاهری و یا مربوط به نحوه ساخت که می تواند عامل خرید و یا انتخاب کردن شود.

این ویژگی ها شامل فریم، عدسی، کیفیت ساخت، تنوع در طراحی و بسیاری از موارد دیگر باشد. برای شناخت یک برند معتبر عینک سازی، بهتر است که ابتدا این خصوصیات را در نظر بگیرید و با آن آشنا شوید. بنابراین، هر کدام از ویژگی ها را به طور مجزا توضیح خواهیم داد.

کیفیت و جنس محصولات

اغلب محصولات پلیس از عدسی های با جنس پلی کربانت طراحی می شوند که ماندگاری بالایی دارند. مقوامت بالای پلی کربنات در برابر ضربه و شکستگی باعث شده که از این مواد استفاده شود. همچنین برای ساخت فریم ها از کائوچو، فلز آبکاری و سایر مواد استفاده می شود.

در مجموع، کیفیت محصولات برند پلیس، در حدی هست که بتوانید تا زمان طولانی از آنها استفاده کنید. کیفیتی که توانسته استانداردهای روز اروپا را کسب کند و درصد زیادی از کاربران از آن رضایت دارند. بنابراین، از نظر ماندگاری و دوام محصولات، به نظر می رسد که پلیس به خوبی عمل کرده است‌.

طراحی و شکل فریم

در انتخاب یک عینک آفتابی، اولین چیزی که به چشم می آید، داشتن یک فریم و یا عدسی جذاب است. طوری که دلیل انتخاب اغلب افراد، همین موضوع سبک و استایل عینک می باشد. پلیس، دارای عینک های آنچنان متفاوتی نیست و می توان آن را جزو سبک کلاسیک دانست. شکل فریم های مربعی، گرد و بیضی، بیشترین استفاده در مدل های پلیس را دارند. با این وجود، سعی شده تا در عین کلاسیک بودن، جذابیت لازم را در طراحی اعمال کند.

طراحی و رنگبندی عدسی

برای رنگ های عدسی، پلیس تقریبا با سایر مدل های ایتالیایی یکسان است و تفاوت چندانی با رقبای خود ندارد. رقبایی همچون شرکت های بزرگ ریبن، پرادا و یا تام فورد که رقابت تنگاتنگی با هم دارند. رنگ های قهوه ای، دودی، مشکی، آبی، سبز و تعداد زیادی دیگر از رنگ های مختلف برای عدسی پلیس وجود دارد.

البته در برخی از مدل های خاص، رنگ های عدسی کاملا متفاوتی هم وجود دارد. شما می توانید تمامی این رنگ بندی ها را در فروشگاه اپتیک محمد انتخاب کنید. در مجموع از نظر طراحی، افرادی که به سبک کلاسیک علاقه مند هستند، به احتمال زیاد، پلیس را انتخاب می کنند.

خاصیت uv400 و پلاریزه

داشتن این دو ویژگی برای یک عینک آفتابی، یعنی یو وی ۴۰۰ و پلاریزه بودن، می تواند عامل حفظ سلامتی چشم ها باشد. عملا تمامی مدل های پلیس دارای خاصیت uv400 هستند و این ویژگی در تمام محصولات وجود دارد‌. یعنی با انتخاب هر مدل، دیگر هیچ گونه اشعه مضری از جانب آفتاب به چشم های شما نمی رسد.

این در حالی است که خاصیت پلاریزه بودن در برخی از مدل ها وجود دارد. با این وجود، تنوع بالایی برای عینک پلیس پلاریزه وجود دارد. شما می توانید در‌ میان گزینه ها، یک پلاریزه را انتخاب کنید. البته ویژگی های ساختاری دیگری نیز برای عدسی های پلیس وجود دارد که شما می توانید آن ها را در انتخاب خود لحاظ کنید. مانند داشتن خاصیت آنتی رفلکس که باعث لذت استفاده بیشتری خواهد شد.

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عینک آفتابی پلیس مدل SPL 113”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حمل و نقل کالا

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عینک آفتابی پلیس مدل SPL 113”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی