راهنمای خرید عینک آفتابی

تشخیص عینک اصلی دیوید بکهام از فیک

تشخیص عینک اصلی دیوید بکهام

موضوع خرید یک محصول اورجینال به ویژه در فضای مجازی همیشه یکی از دغدغه های مصرف کنندگان است. برای همین باید هم از فروشگاه های معتبر خرید کرد و هم راه های شناسایی یک محصول اورجینال را بلد بود. یکی از این محصولات، عینک آفتابی دیوید بکهام است. ما در اینجا راه های تشخیص عینک اصلی دیوید بکهام از فیک را خواهیم گفت که شامل 3 روش است.

با دانستن این 3 مورد، شما می توانید با خیالی راحت نسبت به خرید عینک آفتابی دیوید بکهام اقدام کنید. قطعا با یک انتخاب درست و اصولی در هنگام خرید می توانید از سلامت چشم های خود مطمئن باشید.

عینک دیوید بکهام اصل ساخت کجاست؟

برای اینکه بتوانید یک عینک با کیفیت را خریداری کنید، ابتدا برندها را به خوبی بشناسید. برای اینکار بهتر است که اطلاعات لازم در مورد برندی که قصد خرید آن را دارید جمع کنید. یکی از این برندها ریبن است. عینک دیوید بکهام اصل ساخت کجاست؟ عینک اصلی ریبن ساخت کشور ایتالیا است. محصولات این کشور در داخل کشور ایتالیا طراحی و تولید می شوند. بنابراین اگر این عینک در کشور دیگری تولید شده باشد، حتما فیک و غیر اصلی است.

شناسایی عینک های اصلی از یک برند، نیازمند یادگیری روش های خاص است. روش هایی که برای هر برند، کاملا متفاوت است. برای همین اگر می خواهید عینک های اورجینال دیوید بکهام را سفارش دهید، حتما راه های شناسایی آن را یاد بگیرید.

راه های شناسایی مدل اصل از تقلبی دیوید بکهام

برای اینکه یک عینک اصلی را خریداری کنید، می توان از راه های مختلفی اقدام کرد. برای تشخیص عینک اصل دیوید بکهام از فیک نیز 3 روش مختلف وجود دارد. اگر می خواهید این کار را انجام دهید، باید عینک را به خوبی بررسی کنید. ما روش هایی را به شما خواهیم گفت تا بتوانید به راحتی از روی ظاهر عینک اورجینال بودن آن را تشخیص دهید. این نشانه ها به صورت کلی در تمام محصولات برند دیوید بکهام رعایت شده است. در واقع مهم نیست که شما چه مدلی را انتخاب می کنید.

در هر صورت این نشانه ها باید در یک عینک بکهام رعایت شده باشد. هرچند اگر یک عینک تقلبی را که بررسی کنید، کیفیت پایین آن نمایانگر همه چیز است. یعنی نحوه ساخت یک محصول تقلبی به حدی پایین است که اگر در استفاده از عینک ها حرفه ای باشید در یک نگاه اجمالی نیز متوجه تقلبی بودن آن خواهید شد. بنابراین سعی کنید علاوه بر روش هایی که به شما خواهیم گفت به کیفیت ساخت و مونتاژ آن نیز نگاه کنید.

1- بررسی لولاهای عینک

ابتدا و قبل از هرچیز به لولای عینک نگاه کنید. به انتهای قاب که توسط لولاها به شقیقه ها متصل می شود پاشنه می گویند. در این نقطه اتصال، عینک اصلی دیوید بکهام دارای یک قطعه فلزی ظریف است. این قطعه، نمادی از برند دیوید بکهام است که به صورت بال یک پرنده می باشد. بال پرنده در اینجا اشاره به نماد آزادی و قدرت است.

عینک اصل دیوید بکهام

در صورتی که این نماد به خوبی در نقطه مورد نظر وجود داشت، یکی از نشانه های اصلی بودن برند دیوید بکهام رعایت شده است. البته برای تایید این موضوع شما به دو نشانه دیگر نیاز خواهید داشت. بنابراین هنوز زود است که بفهمیم این عینک اورجینال است یا فیک. باید دو نشانه مهم دیگر را نیز در آن باشد.

2- جستجوی مونوگرام عینک

فاکتور دیگری که برای شناسایی عینک دیوید بکهام اصل وجود دارد، بررسی مونوگرام عینک می باشد. برای این کار باید حروف درج شده بر روی سمت چپ عینک را بررسی کنید. در سمت چپ محصولات دیوید بکهام یک مونوگرام وجود دارد که شامل حرف های B و D است. دو حرفی که نشان دهنده نام David Beckham است.

تشخیص عینک اصلی دیوید بکهام

ستاره فوتبال انگلیس که در سال های پیش در تیم های فوتبال منچستر یونایتد و رئال مادرید بازی می کرد. این دو حرف انگلیسی به صورت روی هم قرار گرفته اند و با استفاده از لیزر بر روی آن حک شده است. برای همین کافی است که سمت چپ عینک را مشاهده کنید و با دیدن این حروف لیزری به اصلی بودن عینک پی ببرید.

3- امضای دیوید بکهام بر روی دسته ها

فاکتور سوم و آخری که برای اینکه بفهمیم عینک دیوید بکهام اصلی است یا خیر، امضای او بر روی دسته ها است. در هنگام خرید عینک آفتابی دیوید بکهام باید به یاد داشته باشید که دسته های آن را به خوبی چک  کنید. اگر بر روی دسته های آن نشان By David Beckham یا توسط دیوید بکهام وجود داشت، پس به احتنال زیاد، آن عینک اصلی است.

عینک دیوید بکهام

داشتن این امضا یکی از آرزوهای هر فوتبال‌دوست و یا طرفدار دیوید بکهام است. پس احتمالا بسیاری از دوستداران این شخصیت محبوب آن را می شناسند. بنابراین اگر می خواهید از اورجسنال بودن عینک دیوید بکهام مطمئن شوید، حتما دسته های آن را ببینید. اگر این امضا بر روی آن وجود دداشت، به احتمال بسیار زیاد اصلی و اورجینال است. اما در صورت نبود هر کدام از این علائم، احتمالا یک محصول فیک است.چ

اهمیت وجود نشانه ها در اصلی بودن عینک

ما سه نشانه مهم برای اصلی بودن یک عینک آفتابی را بازگو کردیم. هر کدام از این نشانه ها می تواند دلیلی برای اورجینال بودن محصول مورد نظر باشد. اما سوال اینجاست که آیا برای اثبات اورجینال بودن، چند  مورد لازم است؟ برای اینکه شما این موضوع را ثابت کنید، باید حتما هر 3 مورد را در عینک پیدا کنید. بدون هر کدام از این موارد، به احتمال بسیار زیاد شما یک عینک فیک را انتخاب کرده اید.

زمانی که یک عینک اصلی را انتخاب کردید، خیال شما بابت حفظ کیفیت و ماندگاری آن راحت خواهد بود. بنابراین اگر می خواهید یک عینک با ماندگاری بالا و با کیفیت اصل دیوید بکهام را داشته باشید، نشانه های آن را یاد بگیرید. حتما به یاد داشته باشید که یک خرید، زمانی لذت بخش خواهد بود که شما از تمامی جهات ممکن، مطمئن باشید. اگر یک عینک را خریداری یا انتخاب کردید و این نشانه ها را نداشت، حتما به فروشنده اطلاع دهید.

معایب عینک فیک دیوید بکهام

زمانی که شما یک عینک آفتابی خاص را انتخاب می کنید، دلیلی برای خود داشته اید. یعنی زمانی که عینک ریبن را انتخاب می کنید، احتمالا به دلیل کیفیت و یا ظاهر زیبای آن بوده است. در هر صورت شما بر اساس سابقه خوب آن برند و شرکت، تصمیم گرفتید که به آن محصول اعتماد کنید. برای همین اگر آن کیفیت و یا زیبایی مورد نظر را می خواهید، پس باید از برند اصلی آن نیز استفاده کنید. در واقع تمام کیفیت و ویژگی هایی که یک عینک اصل دیوید بکهام دارد، فقط در برند اصلی آن وجود دارد.

شما هرگز نمی توانید خاصیت هایی به دنبال آن هستید را در نوع فیک آن پیدا کنید. در سال های اخیر متاسفانه برای تمام برندهای بزرگ و کوچک دنیا، مدل های تقلبی و یا به اصطلاح فیک زیادی تولید شده است. مدل هایی ‌که فقط سایه ای از برند واقعی آن هستند. کیفیت، ماندگاری و تمام موارد دیگر در این عینک ها رعایت نمی شود. برای همین اعتماد مصرف کنندگان نیز به طور کامل از بین می رود.

بهترین راه برای تهیه عینک اصلی

اگر به دنبال یک عینک آفتابی اصلی هستید، پس باید راه های تشخیص آن را نیز بلد باشید. اما همیشه نمی توان با استفاده از این تشخیص، یک عینک خوب را سفارش داد. گاهی اوقات شما تمایل دارید که از طریق سایت فروشگاه اینترنتی، یک محصول را سفارش دهید. اما برای تشخیص عینک اورجینال دیوید بکهام شما نیاز به یک مرجع خرید عینک آفتابی و طبی اورجینال دارید. جایی که با خیالی راحت و مطمئن بتوانید هر عینکی را سفارش دهید. برای این کار می توانید از طریق فروشگاه اپتیک محمد اقدام کنید.

در این سایت، ما تمامی عینک های اصل و اورجینال را عرضه می کنیم. همچنین ما برای اطمینان خریداران عزیز، یک ساز و کار مشخص کردیم که بتوانید از محصول اورجینال مطمئن شوید. بعد از دریافت محصول، می توانید سفارش خود را چک کنید و از سلامت و اصالت آن اطمینان پیدا کنید. در صورت وجود هر گونه مغایرت در عینک های اصلی دیوید بکهام یا هر برند دیگر، ما آن را پیگیری خواهیم کرد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *