راهنمای خرید عینک آفتابی

تشخیص عینک جنتل مانستر اصل

تشخیص عینک جنتل مانستر اصل

خرید یک محصول اصلی و اورجینال، آن هم در دنایی پر از محصولات فیک و تقلبی، کمی سخت است. زیرا کارخانه ها و کارگاه های تولیدی تقلبی زیادی وجود دارند. بنابراین برای تهیه هر محصول، باید راه های شناسایی مدل اصلی آن را یاد گرفت. ما راه های تشخیص عینک جنتل مانستر اصل را به شما می گوییم. راه هایی که می توانید با استفاده از آنها یک عینک آفتابی یا طبی با کیفیت را خریداری کنید.

اگر به عینک آفتابی جنتل مانستر علاقه مند هستید، پس تا پایان همراه ما باشید. هر کدام از روش هایی که خواهیم گفت، تست شده و معتبر هستند. همچنین تمام مواردی که خواهیم گفت، در تمام مدل های عینک این برند، وجود دارند.

عینک جنتل مانستر ساخت کجاست؟

عینک جنتل مانستر یا Gentle Monster ساخت کشور کره جنوبی است. عینکی که در سال 2011 یک انقلاب در شرق آسیا پدید آورد. در آن زمان برند معتبری که توان رقابت با برندهای معتبر داشته باشد، وجود نداشت. برای همین با ساخته شدن این شرکت یک انقلاب جدید در عرصه عینک سازی به وجود آمد. حالا جنتل مانستر یکی از بهترین برندهای عینک سازی در کل آسیا و جهان می باشد. برندی که سالانه تعداد زیادی عینک را به سراسر کشورهای دنیا عرضه می کند.

نحوه شناسایی عینک اورجینال جنتل مانستر

برای اینکه اصالت یک محصول، از جمله یک عینک از برند خاص را تشخصی دهیم، نیاز به روش های مختلفی داریم. روش هایی که با وجود اثبات هر کدام از آنها، می توانید اصلی بودن آن را تشخیص دهید. در اینجا ما تصمیم داریم تا راه های مختلف شناسایی عینک جنتل مانستر اصل را بگوییم. برای اینکه چطور عینک اصلی جنتل مانستر را شناسایی کنیم، سه راه مختلف وجود دارد. دو روش آن به صورت رسمی و یک روش آن پیشنهادی است.

اگر خرید خود را به صورت آنلاین انجام دادید، بهترین راه حل، خرید از سایت های معتبر است. اما در شرایطی که به صورت حضوری خرید می کنید یا محصول به دست شما رسیده است، چند راه مختلف در اختیار دارید. در ادامه هر کدام از این روش ها را به خوبی توضیح می دهیم.

1- بررسی شماره سریال

اولین و معتبرترین روشی که با آن می توانید به نتیجه گیری برسید، شماره سریال محصول است. برای تشخیص اصلی بودن عینک آفتابی جنتل مانستر، شما نیاز به بررسی شماره سریال دارید. در این روش ابتدا شماره سریال داخل جعبه عینک را ببینید. این شماره سریال بر روی یک کارت داخل جعبه حک شده است.

شماره سریال عینک جنتل مانستر

شما به دو روش می توانید این شماره سریال را بررسی کنید. راه اول به صورت حضوری و از طریق نمایندگی عینک جنتل مانستر در ایران است. روش دوم نیز به صورت آتلاین و از طریق سایت رسمی شرکت می باشد. طبیعتا استفاده از راه دوم بسیار بهتر است. بنابراین ابتدا به سایت www.gentlemonster.com مراجعه کنید. سپس در قسمت Search Serial Numbers سریال محصول را وارد کنید.

با استفاده از این کار، به راحتی می توانید از اعتبار عینک خریداری شده خود مطمئن شوید. البته متکی شدن به این روش به تنهایی، نمی تواند اورجینال بودن عینک را اثبات کند. برای همین در ادامه دو راه دیگر را نیز خواهیم گفت.

2- شناسایی عینک اورجینال Gentle Monster با گوشی

در این روش، با استفاده از دوربین تلفن همراه خود می توانید به اصالت عینک جنتل مانستر پی ببرید. برای این کار ابتدا ابتدا باید دوربین گوشی همراه خود را روشن کنید. سپس از طریق دوربین عینک را مشاهده کنید. اگر قسمت پایین سمت راست به صورت آبی بود، پس عینک مورد نظر کاملا اصلی است. در غیر این صورت به احتمال زیاد فیک و تقلبی می باشد.

چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که حتما فلش یا چراغ دوربین خود را روشن بگذارید. این کار می تواند تا حد بسیار زیادی به شناسایی یک عینک واقعی جنتل مانستر کمک کند. دلیل اینکه چرا این قسمت از عینک آبی می شود، دلیایل مختلفی دارد. اما در هر صورت یک نشانه محکم برای واقعی بودن آن است.

چگونگی و نحوه انجام این روش در سایت رسمی جنتل مانستر قرار دارد. بنابراین با خیال کاملا راحت می توانید از آن استفاده کنید.

3- کیفیت محصولات اصلی جنتل مانستر

در سال های اخیر رقابت بسیار شدیدتری در بین شرکت های عینک سازی وجود دارد. رقابتی که شاید به سود خریداران تمام می شود. اما به همین اندازه نیز شرکت های تقلبی وجود دارند. شرکت هایی که تنها به فکر سود مقطعی برا اساس کمترین هزینه هستند. بنابراین، محصولات آنها کاملا بی کیفیت بودهو تفاوت زیادی با نوع اورجینال دارد.

کیفیت عینک جنتل مانستر اصل

در مجموع، این روش از طریق چک کردن کیفیت محصول می باشد. به این صورت که بعد از چک کردن دو معیار قبلی، باید کیفیت عینک را هم بررسی کنید. حتما یکی از دلایلی که برند جنتل مانستر را انتخاب کرده اید، کیفیت آن بوده است. پس با چک کردن دسته ها، عدسی و فریم و حتی لولای آن، می توانید به نتیجه اصلی یا فیک بودن آن برسید.

چند راه برای اثبات اصلی بودن محصول نیاز است؟

هر سه روشی که گفتیم را می توانید بدون داشتن مهارت خاصی انجام دهید. تنها چیزی که نیاز است، یک گوشی متصل به اینترنت می باشد. برای همین در صورت امکان از تمام راه های مختلف برای راحت شد خیال خود استفاده کنید. دو روش اول به صورت رسمی در سایت نیز ذکر شده است. اما بررسی کیفیت محصول، یک راه پیشنهادی توسط ما می باشد. چیزی که حاصل چندین سال تجربه است.

برای اینکه با خیال راحت یک عینک جنتل مانستر را بخرید، بهتر است که هر سه مورد را امتحان کنید. اما معمولا با چک کردن شماره سریال نیز، تقریبا نتیجه مشخص خواهد بود. اما از آنجایی که ممکن است یک شماره سریال جعلی بر روی عینک درج شود، بهتر است که تمام موارد گفت شده را چک کنید.

از نظر اولویت بندی، ما ابتدا روش شماره سریال و سپس روش دوم زا پیشنهاد می کنیم. پس از این موارد، یک بار عینک را در دستان خود بگیرید. اگر یک عینک اورجینال را انتخاب کنید، حتما کیفیت بالای آن را احساس خواهید کرد.

ویژگی های عینک اصل جنتل مانستر

از نظر زیبایی ما هیچ وقت نمی توانیم به طور قاطع نمره بندی انجام دهیم. زیرا این یک مسئله سلیقه ای است. اما از نظر ساختاری کاملا می توانید یک نمره دقیق، برای هر محصول در نظر گرفت. اولین چیزی که ذر ساختار یک عینک به چشم می آید، کیفیت متریال و مواد اولیه آن است. موادی که دقیقا 90 درصد کیفیت یک عینک را تعیین می کند. عینک اورجینال جنتل مانستر در حالت کلی دارای ویژگی های زیر می باشد.

  • مواد اولیه با کیفیت و مرغوب
  • استحکام و ماندگاری بالا در اثر گذشت زمان
  • قابلیت جلوگیری از اشعه های فرابنفش خورشید
  • مقاومت در برابر شکستگی در اثر ضربه

البته فاکتور مهم دیگری نیز وجود دارد که مربوط به نحوه مونتاژ عینک می شود. اینکه به چه شکل، از این مواد با کیفیت استفاده شود، اهمیت زیادی دارد. شکستگی دسته های یک عینک، مربوط به مواد اولیه می شود. اما در مورد جدا شدن یا شل شدن قطعات، مسئله مونتاژ اهمیت بیشتری دارد. بنابراین با وجود تمام این موارد، یک عینک با کیفیت بالا تولید می شود.

تفاوت قیمت عینک های جنتل مانستر اورجینال با فیک

طبیعتا برای ساخت یک عینک تقلبی هزینه بسیار کمتری نسبت به مدل واقعی آن خواهد شد. اما با این وجود قیمت آن تا حد بسیار زیادی به عینک اصلی نزدیک است. بنابراین نباید قیمت را به عنوان معیار تشخیص عینک جنتل مانستر اصل در نظر بگیرید. دلیل این موضوع را می توان از دو نگاه مختلف بررسی کرد. نگاه اول ما به موضوع، این است که این کار به دلیل دریافت سود بیشتر انجام می شود. به هر حال هدف از تولید یک محصول، کسب سود است که با این کار می توان سود زیادی به دست آورد.

قیمت عینک های جنتل مانستر اورجینال

نگاه دوم به موضوع، این است که این کار به دلیل واقعی نشان دادن عینک انجام می شود. یعنی تولید کننده، قیمت عینک فیک خود را تا یکسان شدن آن با قیمت محصول واقعی نزدیک می کند. در این شرایط، خریدار نمی تواند از نظر قیمتی، مدل غیر اصلی را از مدل واقعی تشخیص دهد. این در حالی است که اگر قیمت ها با هم اختلاف زیادی داشته باشند، می توان به راحتی نوع تقلبی را تشخیص داد.

به طور مثال عینک آفتابی جنتل مانستر مدل musee دارای قیمت 3,100,000 تومان می باشد. در حالی که ممکن است قیمت یک محصول کاملا فیک و غیر اصلی نیز همین باشد. پس سعی کنید هیچ وقت فریب قیمت گذاری ها را نخورید.

اهمیت اورجینال بودن عینک

شاید از نظر بسیاری از افراد، تعصب گرایی در انتخاب یک محصول اشتباه است. یعنی در انتخاب یک عینک، صرفا از روی نام برند آن، تصمیم نگیریم. بله این موضوع هم اشتباه است و هم درست. در بسیاری از مواقع، واقعا همینطور است! ما یک عینک آفتابی را می پسندیم، در حالی که به دلیل نام برندش، آن را رد می کنیم.

در هر صورت و با هر دلیل و استدلالی، شما قصد خرید عینک واقعی جنتل مانستر را دارید. برای همین تشخیص عینک جنتل مانستر اصل باعث می شود که دقیقا به چیزی که می خواهید برسید. در فروشگاه اپتیک محمد، تمامی محصولات عرضه شده اصلی هستند. برای همین شما می توانید با خیالی راحت خرید خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *