راهنمای خرید عینک آفتابی

تشخیص عینک شنل اصل

تشخیص عینک شنل اصل

در دنیای امروزی که تکنولوژی پیشرفت زیادی کرده و محصولات خوبی روانه بازار می شود، یک خطر بزرگ وجود دارد. خطر خرید محصولی که با یک نام تجاری خاصی روانه بازار می شود. در حالی که متعلق به آن شرکت نیست. چیزیکه باعث می شود شما نتوانید کیفیتی که انتظار دارید را به دست آورید. برای همین در اینجا سعی کردیم تا نحوه تشخیص عینک شنل اصل از تقلبی را آموزش دهیم.

اگر شما تصمیم گرفتید که عینک شنل را اتخاب کنید، پس باید نوع اورجینال آن را نیز بشناسید. برای شناسایی یک عینک آفتابی اصلی، شما نیاز به خصوصیات ذاتی آن برند و مدل خواهید داشت. در ادامه سعی می کنیم تا چند مورد اصلی را ذکر کنیم.

شنل ساخت چه کشوری است؟

اگر منشا ساخت این عینک را دنبال کنیم به کشور ایتالیا می رسیم. یعنی اگر از خود بپرسیم که عینک شنل ساخت کجاست باید بگوییم ایتالیا. اما اگر بخواهیم ایده و زادگاه اصلی آن را نام ببریم، به کشور فرانسه خواهیم رسید. اغلب برندهای اروپایی خواسته یا ناخواسته ایده ها و افکار خود را از ایتالیایی ها خواهند گرفت. با این وجود تولید، صاحب امتیاز و تمام فاکتورهای دیگر، برگرفته از ایتالیا می باشد.

راه های شناسایی عینک اورجینال شنل

برای این که بتوانید یک عینک اصلی شنل را شناسایی کنید، نیاز به شناسایی چندین روش مختلف دارید. برای این کار ما بر اساس تجربه و شناخت کافی که داریم، یک سری نکات را به شما نشان خواهیم داد. سعی کنید که این نکات را در ذهن خود بسپارید تا در زمان خرید دچار مشکل نشوید‌.

لوگو و جعبه

برای شروع اعتبار سنجی یک عینک اصلی، باید ابتدا از نشانه های واضح شروع کنید. در واقع جعبه و لوگوی شنل اولین سیگنال اصلی بودن آن هستند. به این صورت که اگر محصول اصلی را خریداری کنید، حتما جعبه با کیفیت آن، شما را به خود جذب می کند. به ویژه در محصولات جدید شنل که توجه ویژه ای به این موضوع شده است.

تشخیص عینک شنل اورجینال

همچنین بخوانید: تشخیص عینک جنتل مانستر اصل

به طور کلی لوگوی عینک شنل اورجینال به شکلی است که مشاهده می کنید. پس اگر به هر دلیلی احساس خوشایندی نسبت به جعبه و کیفیت لوگوی درج شده آن نداشتید، باید به این موضوع شک کنید.  

بارکد را بررسی کنید

نه تنها برای یک عینک، آن هم از برند شنل، بلکه برای تمام محصولات دنیا یک بارکد خاص خواهند داشت. این بارکد در واقع شناسنامه و اعتبار آن محصول به شمار می رود. بنابراین با دیدن این بارکد و تطبیق آن با محصولی که خریداری کردید، احتمالا تا حد زیادی خیال خود را راحت می کنید.

نحوه تشخیص عینک شنل اصل

کارت گارانتی شنل

در داخل جعبه ای که ذکر شد، باید یک کارت گارانتی از طرف شرکت اصلی وجود داشته باشد. بدون این کارت، قطعا یا جعبه قبلا باز شده و یا غیر اصلی است. این کارت امیت زیادی دارد و بدون آن عملا ضمانتی هم وجود نخواهد داشت. پس در هنگام خرید حتما وجود این ضمانت نامه را بررسی کنید. در غیر این صورت سفارش خود را مرجوع کرده و یا اصلا خریداری نکنید.

شناسایی عینک شنل اصل

نماد CC در عینک شنل

در عینک های آفتابی جدید شنل، یک نماد وجود دارد که به شکل CC است. این دو حرف انگلیسی نماد برند شنل هستند و در تمامی محصولات جدید وجود دارند. در صورت عدم مشاهده این نماد شک نکنید که عینک مورد نظر شما فیک یا تقلبی است. معمولا این نماد را بر روی جلد محصول درج می کنند. پس برای شناسایی این مورد بهتر است که جلد آن را چک کنید.

نماد CC در عینک شنل

دستمال ویژه

احترام به مخاطب و مصرف کننده برای صاحبان شرکت شنل آنقدر زیاد است که به دستمال آن هم اهمیت می دهند. دستمالی که در داخل جعبه این عینک وجود دارد، دارای یک لوگو به نام CHANEL است. این لوگو را به خوبی نگاه کنید. از نظر موقعیت و نحوه درج آن کاملا چک کنید که مطابق با تصویر نشان داده شده باشد. در غیر این صورت به احتمال خیلی زیاد محصول تقلبی است.

دستمال عینک شنل اصل

دسته ها را چک کنید

با نگاه کردن به دسته های عینک می توانید به خوبی عبارت Made In Italy را ببینید. نحوه درج این عبارت بر روی دسته بسیار مهم است. به بزرگی و ساختار نوشتار متن بر روی دسته دقت کنید که دقیقا مشابه تصویر زیر باشد. همچنین باید عبارت CE نیز در کنار این عبارت وجود داشته باشد. با مشاهده هر گونه مغایرت، مطمئن باشید که محصول اصلی نخواهد بود.

راه تشخیص عینک شنل اصل

همچنین بخوانید: تشخیص عینک اصلی دیوید بکهام از فیک

بر روی دسته دیگر یک سری از اعداد دیگر نیز وجود دارد. در این قسمت شما یک کد را مشاهده می کنید که شامل یک عدد 4 رقمی و یک حرف انگلیسی است. عددی که در این قسمت وجود دارد شامل کد رنگ و کد فریم می باشد. این اعداد با رنگ و فریمی که در اختیار دارید باید یکسان باشد. همچنین حرف انگلیسی نیز نشان دهنده وضعیت بازوی دسته است.

عدسی را چک کنید

اگر عدسی شنل را بررسی کنید به وضوح می توانید لوگوی درج شده بر روی گوشه آن را ببینید. این لوگو به صورت کاملا واضح و تمیز درج شده و البته دارای شفافیت پایینی است. از آنجایی که برند اصلی دارای کیفیت بالایی می باشد. پس این لوگو نیز باید با کیفیت بالایی درج شده باشد. در شرایطی که نام چنل درج شده کیفیت چندانی نداشت آن را به فروشنده اطلاع دهید.

تشخیص عینک شنل اصلی

اگر با دقت بیشتری به عدسی شنل نگاه کنید، می توانید متوجه شماره سریال آن نیز شوید. این شماره سریال بر روی گوشه عدسی درج شده است. هدف از این کار نشان دادن اصالت عینک می باشد. عبارتی که در این قسمت درج شده، شامل حروف انگلیسی و چند عدد می باشد. اعداد و حروفی که در لنز سمت راست وجود دارد.

ویژگی های برند شنل

هر عینک دارای ویژگی ها و خصوصیات خاص خودش است. ویژگی هایی که آن را نسبت به سایر برندهای دیگر متمایز می کند. اگر بخواهیم در مورد خصوصیات کلی شنل صحبت کنیم شاید بهترین واژه برای آن کیفیت بالا است. شنل امروزه در سراسر جهان فروش بسیار خوبی دارد و آن را مدیون کیفیت بالایی می داند که در این سال ها داشته است.

از نظر ویژگی های ظاهری نیز به احتمال زیاد کسی که واقعا عاشق این برند باشد، آن را می شناسد. عینکی با مدل و حالت دسته پهن و بزرگ با رنگ عدسی های اغلب به شکل مشکی که دارای زیبایی خاصی است. ما در این بخش روش های مختلفی را به شما نشان دادیم. حالا با بهترین تکنیک های تشخیص عینک شنل اصلی می توانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

https://guides.brit.co/guides/identify-genuine-chanel-sunglasses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *