دسته‌بندی نشده

تشخیص عینک گوچی اصل از تقلبی

تشخیص عینک گوچی اصل

چیزی که عینک ها را از یکدیگر متمایز می کند، اصالت آن ها است. اصالت برند یک عینک، مهم‌ترین و اصلی ترین فاکتور در انتخاب آن می باشد. برای همین ما سعی می کنیم که شما را در این کار کمک کنیم. جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. ما در این مقاله بهترین راه ممکن برای تشخیص عینک گوچی اصل از تقلبی را به شما خواهیم گفت. این روش ها ترکیبی از تجربه و اصولی است که در سال های اخیر به آن رسیده ایم.

فروشگاه اپتیک محمد به عنوان مرجع تشخیص عینک های اصلی از فیک راهنمایی های لازم را در اختیار شما خواهد گذاشت. پس تا پایان همراه ما باشید.

ویژگی های ظاهری عینک گوچی چیست؟

در مورد ظاهر عینک های گوچی می توان چندین نکته را در نظر گرفت. نکاتی که درست مانند قطعات یک پازل هستند. زمانی که شما این قطعات را در کنار هم قرار می دهید، می توانید به یک نتیجه نهایی برسید. اینکه از روی ظاهر عینک های گوچی می توان تشخیص داد که این عینک اصلی یا تقلبی است؟ بله از روی ظاهر می توان فهمید که این عینک واقعا ساخت برند گوچی است یا خیر. طراحی محصولات برند گوچی همگی دارای یک سبک خاصی هستند.

یعنی طراحی آنها هر چقدر هم که مطابق زمان تغییر کند یک سری از نشانه ها را در خود دارند. همان طور که از قسمت جلویی یک ماشین BMW تشخیص می دهید که این خودرو از برند BMW می باشد. در عینک های این برند ایتالیایی نیز همین موضوع پابرجاست. یعنی شما می توانید بر اساس یک سری از فاکتورهای ظاهری که دارند، اصالت آن ها را تشخیص دهید. البته لازم به ذکر است که همین کار به ظاهر ساده نیازمنده تجربه بالا در خرید است. یعنی شما برای تبدیل این علم تئوری به عملی، نیاز به تجربه بالایی خواهید داشت.

راه های تشخیص اصلی بودن عینک گوچی

اگر می خواهید یک کاری را انجام دهید، پس باید راه و روش های آن را نیز یاد بگیرید. برای همین باید راه های شناسایی عینک گوچی اصل طبی را یاد بگیرید. این راه ها شامل چندین روش مختلف است که شامل موارد زیر می باشد.

  • چک کردن عبارات روی عینک
  • شماره سریال درج شده
  • نحوه اتصال دسته به عینک
  • پلاریزه بودن یا نبودن
  • محل درج لوگو

عینک گوچی درست مانند دیگر عینک ها و یا هر وسیله دیگری دارای یک سری نشانه های منحصر به فرد است. این نشانه ها به طور معمول، در هر عینک از برند گوچی لحاظ می شوند. برای همین، ما از روی نشانه های ظاهری که بر روی یک عینک اصلی گوچی وجود دارد، تصمیم می گیریم. در ادامه هر کدام از مواردی که ذکر کردیم را توضیح خواهیم داد.

بررسی لولای عینک

یکی از ویژگی های منحصر به فردی که عینک های گوچی دارند این است که لولای آنها متفاوت می باشد. به این صورت که لولای یک عینگ گوچی اورجینال، دارای یک لوله غیر پلاستیکی و بدون پیچ می باشد. نداشتن پیچ از جمله مواردی است که در شرکت گوچی رعایت می شود. پس حتما سعی کنید که لولا و حتی دسته عینک را یک نگاهی بیاندازید. تمامی فاکتورهایی که ذکر کردیم را چک کنید. سپس تصمیم بگیرید که این یک عینک اصلی یا تقلبی است.

عینک های گوچی آفتابی پلاریزه هستند

پلاریزه بودن یک عینک آفتابی بسیار اهمیت بالایی دارد. هدف یک شخص از زدن یک عینک آفتابی، صرفا زیبایی و یا با کلاس شدن نیست! بلکه این کار برای جلوگیری از صدمات ناشی از اشعه آفتاب می باشد. بنابراین یکی از راه هایی که اصلی بودن عینک Gucci را تعیین می کند، پلاریزه بودن آن است. پس باید بتوانید تشخیص دهید که این عینک پلاریزه است یا خیر. اما چگونه؟

برای این کار به یک صفحه سفید مانند تلویزیون نیاز دارید. یک عینک پلاریزه را زمانی که به چشم می زنید، با حرکت کردن به چپ و راست، نورش تغییر می کند. به زبان ساده تر تغییر زاویه دید شما باعث می شود نور عینک هم تغییر کند. اگر این اتفاق افتاد پس تبریک میگم شما یک خرید عینک موفق داشتید.

محل درج لوگو

لوگوی یک محصول یعنی اصالت و اعتبار آن محصول. لوگوی برند گوچی نیز برای اعتبار بخشی، به تمام محصولات آن چسبانده می شود. برای همین اگر می خواهید که از طریق لوگو، فابریک بودن عینک های گوچی را تشخیص دهید، به محل آن دقت کنید. یعنی محلی که لوگو در آن نصب شده است باید دقت داشته باشید. در عینک های ساخت شرکت گوچی، لوگوها را بر روی پد آن قرار می دهند.

عینک گوچی ساخت چه کشوری است

گوچی یا Gucci یکی از برندهای معتبر دنیا در زمینه پوشاک و لوازم اکسسوری است. این برند معتبر، در کشور ایتالیا قرار دارد. بنابراین بخش عینک سازی آن نیز در همین کشور قرار دارد. عینک گوچی ساخت کشور ایتالیا است و در همین کشور ساخته می شوند. در واقع کل برند گوچی مربوط به ایتالیا است. تشخیص عینک گوچی از اصل هر عینک گوچی که با نام گوچی ساخته می شود باید از کشور ایتالیا عرضه شود.

شماره سریال درج شده روی عینک گوچی

یکی از بهترین روش های تشخیص عینک گوچی اصلی آفتابی این است که شماره سریال های آن را چک کنید. هر شرکت و یا برندی مطابق اصول خاصی شماره سریال ها را بر روی محصولات خود درج می کنند. برند گوچی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. یک عینگ اصلی از برند گوچی دارای یک عدد چهار رقمی می باشد که حرف اس انگلیسی در انتها به آن چسبیده می شود. این سریال در واقع یک کدگذاری استاندارد برای عینک های گوچی می باشد.

تشخیص عینک گوچی اورجینال

حال سوال اینجاس که چطور بفهمیم شماره سریال عینک گوچی مربوط به آن عینک می باشد؟ برای این کار می توانید از سرچ کردن در گوگل استفاده کنید. یعنی شماره سریالی که بر روی عینک درج شده را تحقیق کنید. با سرچ کردن این شماره در گوگل، یک مدل از گوچی به شما داده می شود. اگر این مدل با مدلی که خریداری کرده اید یکسان بود، پس عینک اصلی می باشد. در غیز این صورت تقلبی می باشد.

حس خوب عینک اصلی را فراموش نکنید

از موارد فنی و نحوه تشخیص ارجینال بودن عینک آفتابی که بگذریم، حس خوشایند عینک اصلی یک راه تشخیص عالی محسوب می شود. هرچند که این مورد چندان قطعی نیست. اما به عنوان یک تکمیل کننده تمام مواردی که گفتیم می تواند آخرین نشانه از یک عینک اصلی باشد. برای همین بعد از اینکه تمامی مواردی که گفتیم را چک کردید، سراغ حس خوب عینک بروید. این حس خوب در واقع احساس رضایت بالای شما در هنگام خرید است. اگر در هنگام خرید، نسبت به عینک حس خوب و رضایت بالایی داشتید احتمالا موارد بالا را به خوبی انجام داده اید.

کیفیت دسته را بررسی کنید

یک عینک گوچی غیر تقلبی که واقعا ساخت ایتالیا است، دارای کیفیت بدنه بالایی هم دارد. قبل از خرید و چک کردن موارد گفته شده، حتما نگاهی هم به جنس و کیفیت دسته های عینک داشته باشید. قابلیت انعطاف پذیری بالا در عین محکم بودن یکی از عواملی است که می تواند تایید کننده اصلی بودن عینک باشد. برند گوچی دارای دسته های با کیفیت بالا می باشد. بنابراین در صورت مشاهده نشانه هایی مبنی بر جنس پلاستیک نامرغوب احتمالا غیر اصلی و تقلبی می باشد.

چرا باید از مدل اصلی گوچی استفاده کنیم

قطعا یکی از دلایل انتخاب یک عینک که شما را راضی کرده، این است که آن برند کیفیت بالایی دارد. برای همین شما نیاز دارید تا بتوانید عینکی را داشته باشید که دقیقا آن تصورات شما را اجرا کند. به طور مثال زمانی که شما برند گوچی را انتخاب می کنید به دلیل اعتبار و کیفیت آن برند می باشد. کیفیتی که در اثر گذشت زمان خود را نشان داده و شما به آن اعتماد دارید. اما زمانی که شما یک عینک تقلبی را خریداری می کنید، یعنی همه چیز را به دست شانس واگذار می کنید.

یک برند عینک نامشخص از جایی نامعلوم که اصلا مشخص نیست از کجا آمده است.‌ در واقع شما محصولی را انتخاب می کنید که هزینه بالا ولی در عین حال کیفیتی پایین دارد. در این صورت نه تنها از نظر هزینه بلکه از نظر داشتن یک عینک با کیفیت نیز دچار ضرر خواهید شد. البته این موضوع تنها منحصر به زیبایی و یا ضرر مالی نمی شود. بلکه از نظر آسیب های چشمی نیز احتمال دارد که دچار ضرر شوید.

برند اصل گوچی را از کجا تهیه کنیم؟

با وجود داشتن اطلاعات بالا و تشخیص دادن اینکه کدام عینک اصلی است و کدام یک تقلب، بازهم یک سری دردسر وجود دارد. دردسر اینکه خرید عینک آفتابی برند گوچی را کجا انجام دهیم؟ برای این کار می توانید به سایت اپتیک محمد مراجعه کنید و ضمن تضمین خرید خود، از تخفیف های مناسبتی نیز بهره مند شوید. تمامی محصولات گوچی در این سایت با ضمانت کامل عرضه می شوند. همچنین در صورت نیاز می توانید با شماره های درج شده در سایت و یا از طریق چت آنلاین، مشاوره خرید رایگان را نیز دریافت کنید.

عینک گوچی اصل

معایب عینک فیک و تقلبی گوچی چیست؟

اگر به دنبال زیبایی و داشتن یک ظاهر جذاب هستید، شاید چندان با فیک بودن عینک مشکل نخواهید داشت. از این نظر که از دور چیطی که به نظر می رسد این است که شما یک عینک گوچی را دارید. اما همین ظاهر که شباهت زیادی به نسخه اصلی دارد به مرور طمان از بین می رود. نه تنها ظاهر بلکه کیفیت دید نیز در همان روزهای ابندایی یا پس از چند وقت کاملا محو می شود. این در حالی است که احتمال آسیب دیدگی چشم ها را نیز به حداکثر خود خواهد رساند.

یکی از دلایل استفاده از عینک آفتابی مردانه یا زنانه این است که شما می خواهید سلامت چشم ها را حفظ کنید. اما زمانی که از عینک فیک یا تقلبی یک برند مانند گوچی استفاده می کنید، این سلامتی تضمین نخواهد شد. در واقع نه تنها محافظتی از چشم های شما انجامی نمی شود، بلکه در جهت عکس، به چشم ها آسیب نیز می زند. چشم یک عضوی از بدن است که دارای حساسیت زیادی می باشد. پس برای محافظت از آن هم باید کاملا مراقب باشید.

مشاوره رایگان برای تشخیص اصالت عینک گوچی

ما تمام روش ها و یا اقداماتی که برای تشخیص واقعی بودن برند گوچی را دادیم. با این وجود برای اطمینان از خرید خود می توانید بر روس کمک ما حساب باز کنید. مشاوره رایگان برای تشخیص عینک گوچی اورجینال یکی از خدمات بسیار خوب برای خریداران است. تمامی کاربرانی ‌که در سایت حضور دارند، می توانند از این خدمات به صورت رایگان استفاده کنند. ما در کنار شما هستیم تا بهترین ها را داشته باشید.

بهترین منبع برای عینک های گوچی اورجینال

متاسفانه امروزه برای تمامی محصولات، چه برقی باشد و چه چوبی یا ابزار، مدل های تقلبی زیادی وجود دارد. مدل های فیک که نه تنها دارای کیفیتی پایین تر هستند، بلکه از نظر قیمتی نیز مقرون به صرفه نیستند. در سال های اخیر مدل های مختلفی از عینک های تقلبی از برند گوچی به بازار عرضه شده است.‌ اما بهترین منبع برای تهیه عینک های اورجینال گوچی، خرید از سایت های معتبر می باشد. در صورت مراجعه و سفارش از سایت هایی که دارای مجوز و تجربه کافی نیستند، احتمال شکست خوردن نیز بالا می رود.

شناسایی عینک گوچی تقلبی

به نظر می رسد تا همین جا هم دیگر با تفاوت های یک مدل تقلبی با اصلی گوچی آشنایی کامل پیدا کردید. احتمالا با دیدن چند مدل تقلبی و اصل که در کنار هم قرار دهید، می توانید آنها را از هم تشخیص دهید. نه تنها از نظر نشانه هایی که گفتیم، بلکه از نظر داشتن حس خوب هنگام استفاده نیز کاملا متفاوت هستند. بسیاری از خریداران هستند که بدون داشتن اطلاعات خاص می توانند که نوع اصلی را تشخیص دهند. البته این مورد چندان اصولی نیست، اما خب با این وجود برخی از افراد به طور غریزی هم می توانند عینک های غیر اصلی را شناسایی کنند.

حالا و در نهایت سوال اینجاست که برای تشخیص عینک گوچی اصل چکار کنیم؟ بهترین راه حل، بررسی نشانه های عینک اورجینال گوچی و مشورت کردن است. حتما از افراد با تجربه در زمینه عینک سوال بپرسید. نه تنها برای عینک، بلکه هر زمانی که تصمیم به خرید یک محصول داشتید. بدون شک تجربه تا حد زیادی می تواند حتی بهتر از علم نقش داشته باشد. برای همین اگر احساس می کنید که یک شخصی در این زمینه تجربه بالایی دارد، هنگام خرید با او مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *